Header Ads

“Lelaki Mula Huruf A Ni Memang Perangai Lain Macam Sikit Ye?” – Netizen Perli Siapa?



Kontrroversi mengenai isu rumah tangga yang melanda pendakwah muda program realiti Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan, penyanyi Aliff Aziz dan pelakon Ammar Alfian sememangnya mendapat perhatian netizen.

Rata-ratanya meluahkan rasa marah dan tidak puas hati selain melabelkan mereka sebagai seorang suami yang tidak bertanggungjawab.

Terbaru, permulaan pangkal nama berhuruf ‘A’ pula yang menjadi ‘permainan’ netizen di media sosial.

Tinjauan di media sosial mendapati netizen seolah-olah memerli perangai lelaki yang namanya bermula dengan huruf berkenaan.






Terdahulu, tular di media sosial bekas isteri PU Abu, Aina Afini mendakwa diceeraikan suaminya kerana seorang janda berusia 24 tahun, dikenali sebagai Hana Azraa.
 
Aina mendakwa diceraikan kerana tidak bersetuju untuk berpoliigami dan ketika itu sedang sarat haamil (anak sulung) tujuh bulan.
 
 
Belum reda kisah tersebut, penularan foto mesra tanpa baju mirip pelakon lelaki, Aliff Aziz bersama seorang gadis berusi 17 tahun dan juga wanita seeeksi termasuk adegan bercuumbu juga tular di media sosial.
  
Terbaru, netizen dikejutkan pula dengan pendedahan isteri kepada pelakon Ammar Alfian, Nelissa Nezam mendakwa suaminya ceurang ketika dirinya sedang haamil enam bulan.

Sumber : gempak.com

No comments:

Powered by Blogger.