Header Ads

Apa yang kucing comel ini buat ketika lihat tuannya membuat magik ini pasti membuatkan korang gelak sampai tidak kering gusi!



Namun kali ini nampaknya silap mata bukan sahaja menarik perhatian orang malah haiwan seperti kucing juga terpesona apabila melihat sendiri pertunjukan silap mata.

Contohnya lelaki dalam video ini. Dia cuba hendak menunjukkan silap mata pada kucing peliharaannya. Sambil memegang sehelai kain, dia memanggil kucingnya beberapa kali supaya kucing tersebut memandang ke arahnya.



Sebaik sahaja kucing itu fokus kepadanya, lelaki itu menjatuhkan kain tersebut sambil menghilangkan diri daripada tempat asal dia berdiri.


Kucing itu pada awalnya hanya mendiamkan diri namun apabila dia menyedari tuannya ‘hilang’ ia mula bangun untuk melihat dengan lebih jelas ketiadaan tuannya itu.



Kucing itu kelihatan tidak berpuas hati, lalu turun daripada kerusi. Ia melihat semula ke arah kedudukan tuannya tadi sambil berdiri.

Reaksi kucing tersebut seperti mengatakan ‘Eh, di mana tuan? Bagaimana dia boleh hilang? Betulkah dia sudah hilang?’. Anda pasti tidak dapat menahan ketawa!



Mungkin anda dan pemilik kucing boleh melakukan magis yang sama untuk melihat bagaimana pula kucing anda bertindak. Pasti ia akan menjadi aktiviti yang menyeronokan!


sumber artikel : Era Baru

No comments:

Powered by Blogger.