Header Ads

Azwan Ali Sebak Hilang 'Job' Gara-Gara Sokong Azmin Ali

SEMALAM muncul video pelakon dan pengacara Azwan Ali mengaku sanggup jadi “barua Umno” tanpa bayaran demi untuk jahanamkan Menteri Besar Selangor, Azmin Ali.

Hari ini muncul pula gambar artis bermulut laser itu bersama Ketua Umno Bahagian Sungai Besar Datuk Jamal Yunos (Jamal Jamban) di Perhimpunan Agung Umno 2017.

Azwan Ali Sebak Hilang 'Job' Gara-Gara Sokong Azmin Ali

Azwan memberitahu wartawan dalam keadaan menangis sebak bahawa dia kehilangan banyak “job” dan turut diharamkan oleh RTM selepas gambarnya berdiri di belakang Azmin Ali dan bersama bendera-bendera pembangkang tersebar 5 tahun lalu.

“Ramai orang kutuk saya, mengapa saya bodoh pergi ambil gambar macam tu awak tu artis, berdiri belakang bendera-bendera pembangkang, masa itu disokong oleh PAS,”

Azwan Ali Sebak Hilang 'Job' Gara-Gara Sokong Azmin Ali
Azwan Ali dan Jamal

“Saya ingat lagi berjuta penyokong PAS di belakang saya, you imagine (bayangkan) lah saya dah rugi banyak, bertahun saya tak ada job kerana dia,” kata Azwan.

Katanya lagi itulah detik yang telah menimbulkan perasaan dendamnya terhadap Azmin Ali.

“Itu sahaja saya nak cakap antara detik yang benar-benar menyinggung dan saya berdendam dengan seorang yang bernama Azmin Ali, kau tunggu, it happen now!” Katanya.

Azwan Ali dendam hilang 'job' lepas bergambar sokong Azmin

Ini kata-kata garang Azwan Ali dalam videonya..

No comments:

Powered by Blogger.