Header Ads

Ditawarkan RM1 Juta Buang Misai, Ini Respon Wak Doyok

Ditawarkan RM1 Juta Buang Misai, Ini Respon Wak Doyok

Di dalam dunia ini tidak semua orang memandangkan wang semata-mata. Itulah yang terjadi kepada Wak Doyok apabila beliau ditawarkan RM1 juta untuk membuang misainya. 

Terdahulu, ikon fesyen itu mendedahkan dia pernah ditawarkan bayaran lumayan berjumlah RM1 juta dengan syarat dia perlu memotong misai dan jambangnya demi projek amal.

Dia bagaimanapun menolak tawaran itu walaupun ia untuk tujuan murni kerana tidak sanggup mengubah imej yang sudah menjadi sebahagian daripada dirinya.

Wak Doyok Ditawarkan RM1 Juta Buang Misai Dan Ini Jawapannya

Wak Doyok atau nama sebenarnya, Mohd Azwan Md Nor, 38 berkata, 

“Saya memang tidak pernah terfikir untuk mencukur misai dan janggut kerana ini adalah diri saya.

“Pernah sebelum ini ada pihak tawarkan saya RM1 juta untuk berbuat demikian tetapi saya tolak… tak sanggup!,” katanya.

Wak Doyok Ditawarkan RM1 Juta Buang Misai Dan Ini Jawapannya

Bintang filem Abang Long Fadil 2 ini juga menegaskan dia juga tidak akan melakukan perkara sama sekiranya ada tawaran berlakon memerlukan dia mengubah penampilan wajahnya.

“Jika ada tawaran memerlukan saya mencukur jambang dan misai, saya tidak akan terima dan anggap ia bukan rezeki saya.

Wak Doyok Ditawarkan RM1 Juta Buang Misai Dan Ini Jawapannya

Ditawarkan RM1 juta tapi masih menolaknya? Jika kami bukan satu juta, 50 ribu pun kami sanggup. Anda bagaimana?

No comments:

Powered by Blogger.