Header Ads

Pelawak-Pelawak Malaysia Kongsi Khabar Gembira

Berita Gembira Dari Pelawak Malaysia | TERNYATA berita mengenai Jihan bakal ke jinjang pelamin yang mula hangat diperkatakan sejak bulan lepas adalah benar. 

Pelawak-Pelawak Malaysia Kongsi Khabar Gembira
Ungku Hariz dan Jihan Muse

Bakal mengakhiri zaman bujang bersama pilihan hati, Ungku Hariz pada petang Ahad, 20 Mac, pelawak dan juga pelakon Jihan Muse sempat melangsungkan majlis berinai yang turut dihadiri kenalan dan juga rakan selebriti. 

Jihan Muse, 33, yang bakal menamatkan zaman solonya, telah mengadakan malam berinai pada Jumaat bertemakan ‘Kebaya Nyonya’. 

Jihan tampak cantik dan berseri mengenakan Kebaya Nyonya berwarna merah biji pinang. Jelas kelihatan seri pengantin pada raup wajah Jihan. 

Berita Gembira Dari Pelawak Malaysia

Berita Gembira Dari Pelawak Malaysia

Jihan yang menjalin percintaan selama sembilan tahun bersyukur kerana hasratnya untuk mendirikan rumah tangga menjadi kenyataan. 

Dalam pada itu, Jihan juga terharu kerana bakal suaminya, Ungku Hariz, 31, memahami malah setia menemaninya ketika melewati susah dan senang. 

Menurut Jihan, dia kini telah bersedia untuk bergelar seorang isteri dan mengharapkan majlis berjalan dengan lancar, lapor Harian Metro. 

Nampaknya tahun 2016 membawa khabar gembira kepada penghibur tanah air khususnya kepada pelawak. Semalam pelawak Shahrol Shiro selamat menamatkan zaman dudanya bersama wanita pilihan. 

Berita Gembira Dari Pelawak Malaysia

Berita Gembira Dari Pelawak Malaysia

Selain itu khabar gembira turut dikongsi oleh salah seorang pelawak kumpulan Zero iaitu Atu Zero yang bakal bergelar bapa apabila isteri beliau, Shafeeqa disahkan hamil sebulan.

No comments:

Powered by Blogger.