Header Ads

Luahan Sayu Neelofa Adiknya, Ameera Khan Sering Dikecam Netizen

Luahan Sayu Neelofa Adiknya, Ameera Khan Sering Dikecam Netizen

“Tak adil rasayanya jika dia terus diadili dan dihukum sedangkan dia masih muda.”

Sering menjadi perhatian di laman sosial, biarpun bukan seorang selebriti, Ameera Khan kerap menimbulkan kontroversi panas. Simpati dengan tekanan yang dihadapi oleh adiknya, Neelofa meminta adiknya diberikan ruang untuk memperbaiki kesilapan dan menjadi lebih matang.

“Dia baru berusia 17 tahun dan saya rasa orang luar perlu berikan dia ruang untuk belajar daripada kesalahan yang dilakukan dan menjadi lebih matang. Tidak adil dia terus diadili dan dihukum sedangkan dia masih muda”

Luahan Sayu Neelofa Adiknya, Ameera Khan Sering Dikecam Netizen

Pun begitu, Neelofa berasa bangga melihat kekuatan adiknya melalui setiap kecaman dan kritikan pedas peminat biarpun masih berusia 17 tahun. Jelasnya, mungkin kekuatan itu datang dari dirinya yang selama ini kuat mengharungi cabaran dalam industri hiburan.

“Saya rasa kalau saya sebayanya dulu, saya mungkin tidak sekuat dia kini. Saya sangat bangga dengan kekuatan yang dimiliki dan tidak keterlaluan untuk mengatakan dia lebih kuat daripada saya sebenarnya,” katanya.

Luahan Sayu Neelofa Adiknya, Ameera Khan Sering Dikecam Netizen

Mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan. Semoga Neelofa terus memberi inspirasi kepada adiknya serta role model sebagai usahawan berjaya. Teringin pula nak tengok adik Neelofa terjun dalam bidang lakonan pula.

Sumber: rotikaya.com

No comments:

Powered by Blogger.