Header Ads

Lihat Iklan 'Menganjing' Google Pixel 2 Kutuk Pengguna iPhone Secara Terang-Terangan

Samsung melancarkan ‘perang’ terhadap iPhone dalam iklan terbaru Samsung Galaxy. Siapa yang guna iPhone pasti akan terasa tetapi itulah kebenarannya. Truth hurts. Semua perkara yang diketengahkan dalam iklan ini pasti pernah jadi sendiri kepada setiap pengguna iPhone.

Shots fired. Kita tunggu sahaja respon balas daripada kem Apple pula nanti. Masih ramai yang setia dengan iPhone?

Lihat Iklan 'Menganjing' Samsung Kutuk Pengguna iPhone Secara Terang-Terangan

Antara komen-komen netizen yang menarik perhatian:

Dia pada saya minat dan kemahuan masing2. Ada yang meminati apple ada yang meminati samsung dan jenama2 lain. Tapi bagi saya, saya lebih suka jenama apple walaupun hrga dia agak meninggal tapi bebaloi pada saya. Saya pernah pakai samsung elok je lepas 1 tahun lag tapi apple ni saya dh pakai 2 tahun still like new tk lag. Dan paling minat apple sbb dia punya memory senang sekali trus tk mcm samsung ade internal dgn external sd card. Ni hanya perbandingan dari pandangan saya yelah duit masing2 minat pon masingkan2 hihi maaf kalau ada yang tak suka dgn info ni - Amirul Aiman

Qualiti maseh terbaik... Iphone .. Tu iklan lama agak nya sekarang Iphone X pun dah boleh guna wireless charger .. Perbezaan kelajuan membuka apps dan lain Iphone jauh lebih mendahului, Chip Iphone lebih advance... Samsung Galaxy menang iklan je lahhh..- Azmin Bolhassan 

Samsung is Samsung. Apple is Apple.
Dah pakai semua jenis OS(yes, including Windows Mobile), rasanya bagi saya(point utama; BAGI SAYA) iOS wins for me.
Senang nak pakai, takde lag(so far) and the best thing for me;app Garageband. Helps so much in making music without having to hassle pakai pc whatsoever. Cuma yg payahnya; bateri cepat habis, download app lebih 200mb kena guna wifi untuk download. 😆
Ok, saya memang berat sebelah. But for now, xkan tukar phone lain(even if ada yg lagi baik dari iPhone 7 saya sekarang ni). Probably sebab I’ve spend good RM2.5k for this(using Celcom plan).hehe
Good ad tho by Samsung. 😅 - Anderson James

Syarikat smartphone dari china relax je xde nk buat iklan kutuk² syarikat lain, profit jualan smartphone diorang pon tetap tinggi. Ni samsung smartphone dah la mahal, bateri plak dah la cepat kong berbanding smartphone china, masih lagi dgn strategi iklan x matang suka kutuk mengutuk. Padahal isu bateri note 7 yg mudah meletop tu pon bleh je syarikat lain nk bahan, tapi buat relax buat dek je. - Abdul Azim

Samseng memang macam ni... Eh typo...samsung.... Saya pakai dua2 peranti....iOS dan Android....bila dibuat perbandingan....still preferred iOS....sekian... - Aiza Zainol

Di dalam video ini, Samsung menceritakan bagaimana 'pengorbanan' seorang pengguna iPhone, khususnya mereka yang 'obses' untuk menjadi antara orang yang pertama untuk memiliki peranti berkenaan.

Tapi, paling menarik perhatian adalah style rambut seorang lelaki yang dilihat berbaris untuk membeli edisi keluaran terbaharu peranti berkenaan.

Saksikan Iklan Nakal Samsung ‘Mengutuk’ Pengguna iPhone Secara Langsung

Tonton video iklan 'Menganjing' Samsung Kutuk Pengguna iPhone Secara Terang-Terangan di bawah.


No comments:

Powered by Blogger.