Header Ads

Bagi Duit Kat Mak Dan Ayah, Lelaki Ini Dimaki Hamun Isterinya Yang Cantik Siap Dibabikan



Saya nak minta pandangan mcm mana nak selesaikan masalah Saya ni. tiap2 bulan Saya laki Bini asyik bergaduh ja pasal duit. masalah Saya isteri Saya ni x suka kalau Saya bagi duit kat org tua Saya, bukan byk pun paling byk pun sebulan rm100 Saya bagi, kadang2 rm50, kadang2 kalau gaji Saya x cukup Saya x bagi.

Saya anak sulung, adik2 Saya ada yg dah berkahwin Dan ada yg belum berkahwin.kadang2 Saya x faham dgn isteri Saya apa yg dia nak sebenarnya. dulu isteri Saya x bekerja Dan Sekarang dia bekerja sebab dia kata Saya x mampu nak bagi apa yg dia nak, x macam suami yg lain, barang kemas handbeg,etc. walaupun dia bekerja Saya tetap bagi duit utk isteri Saya rm300 sebulan. bil2 rumah,duit rumah barang dapur semua Saya yg tanggung. dia bekerja semata2 utk diri dia, bayar hutang Kereta dia Dan lain2 termasuk bayar pengasuh utk anak2.

Yg bab bayar duit ngasuh ni saya x ambil tahu sebab dari awal dia nak bekerja saya dah bgtau kalau nak bekerja duit mengasuh saya x nak ambil peduli sebab bukan saya paksa dia bekerja,dia nak bekerja kerana dia rasa apa yg saya bagi setiap bulan x cukup.

Saya nak Tanya salah ke Saya nak bagi duit utk IBU bapa saya, bukannya byk pun. kadang2 Saya rasa Mali dgn adik beradik Saya, sepatutnya Saya yg sulung yg kena tanggung IBU bapa bukan mereka. Mak Saya lumpuh separuh badan, ayah Saya x bekerja kerana nak uruskan Mak Saya. rumah sewa Mak Saya adik perempuan Saya tanggung. barang rumah, bil2 api air adik2 Saya yg duduk sekali dgn Mak ayah Saya kongsi sorang sikit.

Apa yg patut Saya lakukan, patut ke Saya ceraikanisteri Saya tu tapi Saya sayangkan anak2 Saya. x habis2 dia merungut pasal duit, ambil hantar anak g sekolah. bukannya sebulan hari2 dia g hantar ambil, Saya kerja shift, bila Saya shift pagi ja dia teruk sikit. kerja petang Saya hantar ambil, bagi makan siap2 sebelum Saya pergi kerja Dan hantar rumah mengasuh.

Kalau Saya kerja malam x hantar rumah mengasuh. tu pun kalau Saya kerja pagi Saya bagi duit kat dia utk buh minyak Dan beli makan utk anak2 Saya.

"Isteri Aku Cantik Tapi Suka Maki Hamun Bila Aku Bagi Duit Dekat Mak Dan Ayah Aku"

"Isteri Aku Cantik Tapi Suka Maki Hamun Bila Aku Bagi Duit Dekat Mak Dan Ayah Aku"

"Isteri Aku Cantik Tapi Suka Maki Hamun Bila Aku Bagi Duit Dekat Mak Dan Ayah Aku"

"Isteri Aku Cantik Tapi Suka Maki Hamun Bila Aku Bagi Duit Dekat Mak Dan Ayah Aku"

"Isteri Aku Cantik Tapi Suka Maki Hamun Bila Aku Bagi Duit Dekat Mak Dan Ayah Aku"

Apa pendapat anda ?

Sumber: KRT

No comments:

Powered by Blogger.