Header Ads

Anak Peninju Ini 'Membantu' Dengan Menumbuk Kemaluan Lawan Ayahnya (Video)

Adakah ini merupakan sebuah ‘taktik’ baru untuk melemahkan pihak lawan sebelum memulakan perlawanan kerana tindakan anak peninju tersebut tidak boleh dianggap sebagai sebuah kesalahan atas sebab anaknya masih lagi seorang kanak-kanak?

Sebenarnya, cerita sebenar di sebalik insiden tersebut adalah sedikit rumit. Tumbukan anak Billy Joe Saunders bukannya tanpa bersebab. Semasa ayahnya ditimbang, lawan ayahnya, Willie Monroe Jr. dari Amerika Syarikat telah mengusutkan rambutnya.

Anak Peninju Ini 'Membantu' Dengan Menumbuk Kemaluan Lawan Ayahnya

Geram dengan tindakakan Willie itu, anak Billy Joe telah melepaskan sebuah tumbukan tepat pada kemaluan lawan ayahnya itu.

Ayah kepada kanak-kanak itu tidak mahu meminta maaf berikut insiden itu dan percaya bahawa tindakan anaknya itu wajar dan bersesuaian dengan situasi dan bukannya disebabkan oleh faktor Willie sebagai lawannya.

Anak Peninju Ini Menumbuk Kemaluan Lawan Ayahnya Sebelum Perlawanan Bermula

Beliau turut memberitahu di laman Twitternya bahawa anaknya telah dididik sejak kecil lagi supaya tidak membenarkan dirinya disentuh oleh orang yang tidak dikenali dan patut menumbuk orang tersebut dan terus melarikan diri. Itulah cara mempertahankan diri yang diajarkan.

Mungkin anaknya akan mengikut jejak Billy Joe untuk menjadi seorang petinju suatu ketika nanti.

Anak Peninju Ini Menumbuk Kemaluan Lawan Ayahnya Sebelum Perlawanan Bermula

Tonton video Anak Peninju Ini 'Membantu' Dengan Menumbuk Kemaluan Lawan Ayahnya di bawah.

No comments:

Powered by Blogger.