Header Ads

"Suami Tiada Di Rumah, Suri Rumah Jangan Gatal-Gatal Nak Pakai Seksi.."

Tak senonoh! Itu gambaran yang tepat apabila melihat perilaku seorang lelaki Melayu yang tanpa segan silu mempamerkan alat sulitnya di tempat terbuka.

Aksi lelaki tersebut sempat dirakam oleh mangsa yang pada waktu itu sedang membasuh pinggan setelah selesai memasak di dapur rumahnya di Taman Klang Utama, Klang.

"Suami Tiada Di Rumah, Suri Rumah Jangan Gatal-Gatal Nak Pakai Seksi.."

Subahanallah. Ya Allah lindungilah diriku dan anak-anak aku dari kejadian yang tidak diingini.

Kejadian baru sekejap tadi jam 2.20pm di rumah saya di Taman Klang Utama. Baru lepas masak tadi, saya basuh pinggan.. Cermin tingkap dapur memang saya buka sebab bagi bau masakan keluar, pastu saya rasa macam tidak sedap hati.

“Suri rumah jangan pakai seksi di rumah bila suami tiada..”

Bila tengok luar tingkap ada sorang lelaki tengah mengendap di celah tingkap. Lepas dia nampak saya perasan dia, dia terus ke rumah sebelah sambil tutup zip seluar, pastu dia hilang sekejap.. Saya anggap dia kencing sajalah. 

Tetapi tidak lama lepas tu, saya nampak dia lalu lagi di belakang rumah saya lagi. Masa itu saya beranikan diri buka pintu, tetapi pintu grille masih bermangga dengan niat nak hamun dia.

Buka saja pintu, ya Allah saya nampak dia buat benda tidak senonoh di belakang rumah saya. Saya halau dia pastu ugut panggil polis baru dia berambus. Seramnye sampai sekarang tidak hilang.

“Suri rumah jangan pakai seksi di rumah bila suami tiada..”

Menggigil kejap tangan. Lepas ini suri rumah kene berhati-hati. Orang sekarang bukan kira siapa kita., janji dia puas hati.

Untuk makluman saya hanya pakai baju t-shirt dan seluar panjang tahu? Jangan kecam saya pakai seksi pula.

Sumber: Aziyana Sudin

No comments:

Powered by Blogger.