Header Ads

“Aku Saja Nak Minta Pinjam RM1,000, Tak Sangka Dia Sorang Je Yang Sudi Bantu”

“Aku Saja Nak Minta Pinjam RM1,000, Tak Sangka Dia Sorang Je Yang Sudi Bantu”

“Kawan masa senang, senang nak cari. Yang masa susah, memang susah nak jumpa. Ramai yang suka menerima tetapi tidak ramai yang suka memberi. Aku saja test tadi, nak tengok siapa yang sudi tolong. Nak bagi dia hadiah.

“Tak sangka pula sahabat lama itu satu-satunya manusia yang menghubungi aku melalui chat. Terharu pulak,”

“Aku Saja Test Nak Minta Pinjam RM1,000, Tak Sangka Dia Satu-Satunya Yang Sudi Bagi”

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000


Reza Shahrill Mahadi Pinjam RM1,000

Sumber: Reza Shahrill Mahadi

No comments:

Powered by Blogger.