Luahan Sayu Pembuat Kek, Pelanggan Biadap Batal Order Saat Akhir Siap Bodohkan Dirinya
Dalam berbisnes memang banyak dugaan yang harus ditempuh. Lebih-lebih lagi jika perniagaan itu baru bertapak. Salah satu cara untuk maju adalah menjaga kepuasan pelanggan. Namun, bukan semua pelanggan boleh memuaskan hati kita.
Seperti perkongsian ini, wanita ini luah rasa kecewa apabila pelanggannya sanggup batalkan pesanan saat akhir. Bayangkan siap memperbodohkan orang. Geramnya!
Kisah ini dipetik menerusi Anna Suhana, anda baca dan nilaikan sendiri.
Kek ala ais krim
Kereta rosak
Faham tak bodoh?
Saya tak kebulur duit awak
Alhamdullilah first time dpt customer mcm ni…semalam order nak kek arini…bila dh siap petang tanya kek dh siap ke..saya kata sudah… tiba2 ckp tak jadi amik…dah la tak jadi amik, saya gak kena bodoh….semlm tak tido siapkn kek…awk…awak ni kalau dah order jangan buat mcm ni…cr lak slh sy…
Kata tak suka kaler ni, pastu saya nk tukar krim tapi tak nak…Malah siap minta kurang lg..klu tak duit takpe je dik tp jgn wat org mcm sy mcm ni sy ni niaga online….siti fai ko kenal x dia ni…ak betul yirap….takpe awak saya tak kebulur duit awak..cuma sy nk awk tlng jg ati org..
No comments: