Header Ads

Bersumpah Bebaskan Al-Aqsa, Lebih 30 Ribu Pejuang Palestin Dan Syria Perangi Israel

Setidaknya lebih daripada 30 ribu pemuda Palestin dan Syria menyatakan kesediaan untuk melakukan operasi di Palestin. Pihak berkuasa di Damaskus menerima sebahagian surat dan tanda tangan mereka kepada pemerintah yang kini berkuasa.

Fars News, Sabtu (22/7) melaporkan, lebih dari 30 ribu pemuda Palestin dan Syria, yang telah menyelesaikan latihan ketenteraan mereka dalam tiga bulan terakhir menyatakan bersedia untuk dikirim dan melancarkan serangan ke atas Israel.

Bersumpah Bebaskan Al-Aqsa, Lebih 30 Ribu Pejuang Palestin Dan Syria Perangi Israel

Dalam surat tanda tangan dan deklarasi yang dilayangkan kepada pemerintah Syria, mereka meminta pemerintah Damaskus mengizinkan mereka memasuki wilayah Israel. Mereka malah siap menjalankan misi anti-Israel dalam keadaan susah bagaimanapun.

Ancaman perang terhadap Israel ini diisytiharkan setelah negera zionis itu melakukan langkah keji dan biadab. Dengan menutup akses terhadap Masjid Al Aqsa. Padahal Masjid itu merupakan tempat suci bagi umat Islam.

Lebih 30 Ribu Pejuang Palestin Dan Syria Perangi Israel, Bersumpah Bebaskan Al-Aqsa

Sekurang-kurangnya 4 orang Palestin tewas dalam gelombang demo menuntut dibukanya kembali akses ke Masjid Al Aqsa. Satu orang di antaranya merupakan seorang pemuda yang ditembak selepas solat Jumaat.

Bersama dengan skuad penggempur khas Bridget Izzudin Al-Qassam semua pejuang ini akan menghentam tentera Israel hingga ke titisan darah terakhir.

“Intifada ketiga bakal berlaku, kami akan bebaskan al-aqsa dan seterusnya tanah air kami Palestine!” kata ketua bridget Al-Qassam

Sama-sama kita doakan kejayaan singa-singa ALLAH ini dari jauh sebanyak mungkin, senjata paling kuat setiap mukmin adalah doanya yang ikhlas.

Lebih 30 Ribu Pejuang Palestin Dan Syria Perangi Israel, Bersumpah Bebaskan Al-Aqsa

No comments:

Powered by Blogger.