Header Ads

Duakan Cinta Pak Haji, Wanita Bernafsu Binatang Ini Kini Menderita

Tidak dapat dinafikan terdapat banyak kisah kecurangan yang dilaporkan oleh media hari ini. Namun, kisah ini antara yang paling mengejutkan dan viral di laman sosial.

Gempar di media Indonesia mengenai kisah seorang wanita muda yang cantik yang didakwa kini hidup menderita selepas mengkhianati cinta seorang lelaki yang digelar sebagai Pak Haji yang merupakan suaminya.

Duakan Cinta Pak Haji, Wanita Bernafsu Binatang Ini Kini Menderita

Menurut kisahnya, wanita ini, Andi HI didapati berzina dan tidur berdua-duaan dengan kekasih gelapnya. Tidak dapat dibayangkan perasaan Pak Haji saat melihat isterinya tidur bersama lelaki lain tanpa seurat benang.

Pak Haji yang dikhabarkan mencari isterinya yang hilang selama beberapa hari itu terkejut besar saat melihat sendiri isterinya dengan lelaki lain sedang asyik berasmara di atas katil tanpa seurat benang.

Andi HI yang berusia 26 tahun diceraikan Pak Haji selepas peristiwa yang memalukan itu. Segala harta dan kepercayaan Pak Haji yang didambakan olehnya kini hilang begitu sahaja.

Semoga kisah ini menjadi pengajaran buat wanita yang merupakan isteri orang di luar sana agar tidak terjebak dalam kancah zina dan selingkuhan.

No comments:

Powered by Blogger.