Header Ads

Luahan Fazura Selepas Mendapat Berita Shaheizy Sam Bakal Berkahwin

Shaheizy Sam Bakal Berkahwin Dengan Syatilla Melvin, Ini Luahan Fazura | Sebelum ini, satu Malaysia dah tahu yang Fazura pernah mengakui bahawa dia bercinta dengan Shaheizy Sam tapi perkara itu dinafi oleh Sam sendiri.

Sentiasa positif, Fazura menjelaskan dia berkongsi kegembiraan apabila Sam mengumumkan akan berkahwin dengen Syatilla Melvin Februari nanti lapor rotikaya.

Luahan Fazura Selepas Mendapat Berita Shaheizy Sam Bakal Berkahwin

Menerusi satu akhbar tempatan, Fazura ada memberitahu sesuatu apabila dia mendapat tahu berita tentang perkahwinan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin.

Saya gembira untuk mereka dan mendoakan agar Sam dan Tilla (Syatilla) bahagia ke anak cucu. Kalau dijemput, saya pergi untuk sama-sama meraikan hari bahagia mereka. Saya bukan untuk dia dan dia bukan untuk saya Saya gembira untuknya. Doakan yang terbaik dan terima kasih kepada semua peminat. Saya juga bersyukur kepada Allah atas rezeki dan rahmat daripada-Nya.

No comments:

Powered by Blogger.