Header Ads

Rahsia Besar Disebalik Kecantikan Wajah Gadis Ini

Rahsia Disebalik Kecantikan Gadis Ini Bakal Mengejutkan Anda | Parasnya anggun dan lembut. Tatapan matanya menawan, hidungnya mancung dan tersenyum. Namun sayang seribu kali sayang..

Dia adalah seorang LELAKI. Sebelum ini kita dikejutkan oleh kecantikan Yiming Zhao dan kini sudah muncul lagi fenomena lelaki cantik bernama Xiao Can. Foto lelaki ini merebak keseluruh alam maya membuat banyak pengguna internet di China terpegun.

Disebalik Kecantikan Wajah Gadis Ini

Begitu cantiknya sampai belum ada yang sedar bahawa dia sebenarnya adalah seorang lelaki. Malah, mereka menyifatkan foto kecantikannya dengan sebutan 'kecantikan tiada tara'. Namun semua berubah semenjak orang ramai melawat blog peribadinya. Begitu juga instagram Xiao Can.

Akhirnya terbongkar bahawa Xiao Can sebenarnya adalah lelaki. Beliau berusia 21 tahun dan jangan salah anggap, dia bukan hanya cantik kerana makeup. Namun juga cantik tanpa menggunakan makeup, tidak ada isu pembedahan plastik.

Namun tidak banyak maklumat yang boleh didapati mengenainya sekarang ini. Tak ada maklumat tentang tujuannya menggunakan makeup, profesion dan banyak hal lain tentang kehidupan peribadinya secara khusus.

Rahsia Besar Disebalik Kecantikan Wajah Gadis Ini

Rahsia Disebalik Kecantikan Gadis Ini Bakal Mengejutkan Anda

Rahsia Disebalik Kecantikan Gadis Ini Bakal Mengejutkan Anda

No comments:

Powered by Blogger.