Header Ads

Pegawai Bank BSN Kurang Ajar, Encik Iesniza

Luahan Pelanggan Dilayan Pegawai Bank BSN yang Tiada Budi Bahasa dan Sombong | Pada tarikh 25/11/15 jam lebih kurang 1400 hrs saya telah pergi ke bank simpanan nasioanal cawangan kamunting perak untuk membuat kad atm bsn baru disebabkan kad atm saya telah sangkut di dalam mesin atm cawangan kamunting pada tarikh 24/11/15 jam lebih kurang 2100 hrs.

Saya telah berjumpa dengan polis bantuan syazwan dan saya telah memberitahunya bahawa kad atm bsn saya telah tersangkut dalam mesin atm bsn dan ingin membuat kad atm baru tetapi buku bank saya tiada disebabkan saya dari klang balik ke taiping untuk melihat ibu saya sakit.

Pegawai Bank BSN Kurang Ajar, Encik Iesniza

Polis bantuan syazwan telah membawa saya berjumpa EN. MOHD IESNIZA ZAINUDDIN, NO. id : 02957 manager bsn cawangan kamunting dan telah memberitahu En. Iesniza bahawa kad saya tersangkut di dalam mesin atm bsn cawangan kamunting dan minta jasa baik en. iesniza bahawa buku bank saya tiada kerana balik melihat ibu sakit di kampung.

En Iesniza memberitahu saya dengan suara tinggi kerana kad saya sangkut dia jadi masalah dengan orang atasannya bahawa mesin atm bsn jadi lebihan duit di dalam dan saya memberitahunya saya pun tidak minta kad bank saya tersangkut di dalam atm bsn.

Saya memberitahu En. Iesniza bahawa saya ingin membuat kad dan mengatakan buku bank saya hilang. Lalu En Ieisniza memberitahu saya kena photostat kad pengenalan saya di kedai photostat luar bahawa photostat bsn tidak boleh digunakan untuk photostat ic saya. Selepas saya photostat ic di kedai luar dan kemudian saya ambil no. giliran dan telah berjumpa di kaunter 4 dengan Norzaimah Bt Mat Noor no. id : 03497 lalu datang En. Iesniza dengan nada yang tinggi dan kurang ajar memberitahu saya kad atm berwarna hitam diakui tidak pernah rosak cip dan stuck di dalam atm bank dan dia memberitahu saya mungkin saya tak pandai mengunakan kad atm bsn dan tak pandai menjaganya.

Saya memberitahunya bahawa kad bank bsn selalu cip rosak saya banyak kali dah menukar kad atm dari warna merah ke hitam masih jugak rosak. Semasa percakapan tu ada customer lain pun membuat kad atm warna hitam cip rosak. Sy membuat aduan ini kerana tidak berpuas hati dengan cik Iesniza manager branch kamunting kerana bercakap kurang ajar dan memalukan saya di depan orang lain dan saya telah bercerita dengan orang kat situ dan orang di situ memberitahu bahawa beberapa kali dah En Iesniza memarahi orang tetapi tiada tindakan dari orang lain.

Saya membuat aduan ini supaya tindakan diambil terhadap cik iesniza kerana saya tidak mahu orang kampung dan orang lain dilayan buruk oleh Cik Iesniza. Minta pihak HQ bank simpanan nasional ambil tindakan terhadap En Iesniza yang tiada budi bahasa dan sombong. - Shahrol Nizam

No comments:

Powered by Blogger.