Header Ads

Screenshot 'Fizz Fairuz' Menggatal Dengan Seorang Wanita Tersebar

Screenshot Perbualan 'Fizz Fairuz' dan Seorang Wanita Tersebar | Sejak malam tadi, sudah tersebar Screenshot perbualan antara 'Fizz Fairuz' dengan seorang wanita bernama Fara Mendoza.

Menerusi kemaskini akaun Instagram @miss_kepoh, terdapat satu entri yang memaparkan Screenshot tersebut yang membabitkan dua individu di dalam aplikasi WeChat memetik portal Murai.

Screenshot 'Fizz Fairuz'  Menggatal Dengan Seorang Wanita Tersebar

Perbualan tersebut difahamkan berlaku antara seorang gadis yang bernama Fara Mendoza dan seorang lelaki yang bernama 'Fizz Fairuz'. Lelaki tersebut juga menggunakan gambar pelakon Fizz Fairuz bersama dengan anak sulungnya.

Screenshot 'Fizz Fairuz'  Menggatal Dengan Seorang Wanita Tersebar

Menyemak di ruangan komen gambar tersebut pula, ada yang memberi komen mengatakan yang gambar Screenshot tersebut telah diletakkan di akaun Instagram milik Fara Mendoza terlebih dahulu sebelum ianya dipadamkan.

Screenshot Perbualan 'Fizz Fairuz' dan Seorang Wanita Tersebar

Screenshot Perbualan 'Fizz Fairuz' dan Seorang Wanita Tersebar

Kami sendiri tidak dapat mengenalpasti identiti sebenar lelaki tersebut. Mungkin ada pihak yang cuba menyamar dan merosakkan nama baik Fizz. Mungkin juga Screenshot perbualan itu merupakan sekadar hasil suntingan?

Di zaman siber ini, sebarang kemungkinan boleh terjadi. Kami sendiri berharap yang perkara ini tidak benar dan hanya sekadar gosip liar.

(Terbaharu: Identiti Wanita yang Digoda Fizz Fairuz di WeChat)

No comments:

Powered by Blogger.