Header Ads

“Najib tolong berhenti malukan negara” – Zaid

Zaid nasihatkan PM, jangan malukan negara | “Saya nasihatkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak agar tidak memalukan negara dan rakyat, jadi biarlah SPRM diberi kebebasan untuk lakukan siasatan,” kata Bekas Presiden Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air, ‎Datuk Zaid Ibrahim.

Dalam pada itu Zaid juga turut menasihati  Peguam Negara yang baharu baharu, Tan Sri Mohamed Apandi Ali agar lebih berhati-hati dalam menjalankan tugasnya memetik Sinar Harian.

“Najib tolong berhenti malukan negara, beri kebebasan pada SPRM jalankan siasatan” – Zaid

“‎Kenapa takut kalau tak salah… kita nak tahu duit itu digunakan untuk apa.. sebab kita ada undang-undang  dalam negara ini,” katanya ketika ditemui media bagi memberi sokongan kepada SPRM di Ibu Pejabat SPRM Putrajaya hari ini.

Katanya, SPRM bertanggungjawab dalam melakukan siasatan, jadi biarlah SPRM bebas menjalankan tanggungjawabnya.

“Saranan saya terutama kepada peguam negara baru berhati-hati buat kerja, pegawai kerajaan ada tanggungjawab…”‎ katanya.

Turut hadir memberi sokongan kepada SPRM adalah Penasihat DAP, Lim Kit Siang; Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail; Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli dan beberapa lagi Ahli Parlimen Pembangkang yang lain.

No comments:

Powered by Blogger.